Sunday, December 29, 2013

2013 (Del 1)

Januari
I januari hände det inte så speciellt mycket. Jag köpte min första victoria secret body mist (som luktar helt otroligt gott) och hade fullt upp med cheerleading träningar. I skolan höll vi på med nya projekt och jag agerade model. 

Februari
Vi fick den efterlängtade studentmössan och cheerleading träningarna började dra igån på riktigt när den första tävliging närmade sig.

Mars
Jag, mamma och Emelie tog en lång fika i stan,vilket vi alla behövde. 
På cheerleadingen höll vi på med de sista finjusteringar innan vi drog på tävling.
Jag och Nike åt våra älskade mackor på Waynes. Vi började få fullt upp i skolan och jag gjorde en rolig godis plåtning.

April
Jag fick hem min studentklänning samt ett antal nya skor. Jag bestämde mig även för att göra mig av med mitt bruna hår som jag sparat ut i två år och gjorde slingor. Pappa åkte till Frankrike för andra gången och jag och Emelie pröva en av de nya Loka smakerna. Med cheerleadingen gick vi åter igen tillbaka till hård träning och gjorde oss i ordning för RM.

Maj
Underbara Nike bjöd mig på Subway och hela klassen var samlade för att ta studentbilder. Efter många om och men fick jag tillslut hem min balklänning och  vi åkte och tävlade på RM med cheerleadingen. De blev även dax för mösspåtagningen. Jag hade dragit på mig världens förkylning och feber,men jag var lika glad ändå.

Juni
Juni var en helt galen månad. Hela klassen hade fullt upp med att öva på dansen som vi skulle tävla med i Guldtrofen. När alla var trötta på att öva gick vi och åt ett gäng på Sibylla. Efter de var de bal som stod på schemat. Åh bara några dagar innan studenten bjöds vi på lärar middag hemma hos Malte som hade lagat tacos. Vi övade även där på dansen som vi även stoppat in lite cheerleading i. Vi alla samlades efter de för att göra i ordning vårat flak. På själva studentdagen åkte Nike och jag hem till mig för att göra oss i ordning. 

No comments:

Post a Comment