Sunday, December 29, 2013

2013 (del 2)

Juli
Gatufesten drog igång och jag och Nike gick alla dagar och dansade till Icona pop, Magnus uggla och många fler. Jag framkallade mina bilder från engångskameran som jag hade med med mig på flaket. Sommardagarna spenderades i solen och Jag, Elsa och Emelie tog bilen till havet.

Augusti
I Augusti mötte jag upp Erika som jag inte sett på länge och tog en fika på stan. Sommarkvällar spenderades med goda vänner med mycket skratt och nya möten. Pappa ,jag och Emelie åkte till stockholm över en helg och Nike var i Spanien och skickade världens gulligaste vykort till mig.

September 
Nike och jag vandrade runt på stan och bestämde att i ställe för att sätta oss och fika på ett cafe någonstans köpa med oss en kladdkaka och lite bär. Vi tog bilen och åkte iväg till ett fint ställe och njöt av utsikten. Jag fick hem min nya höstjacka. 

Oktober
Jag lämnade in min nya Iphone 5 på langning och vandrade runt med min gamla mobil. Jag åkte på 20-talsfest hos Agnes som jag vann utklädnings tävlingen på. Halloween närmade sig och jag, Ronja, john och Emelie gick på halloween part på kåren.

November
Jag spenderade i stort sätt november hemma, sjukskriven i min säng. Nike kom och hälsade på mig och gjorde mig på gott humör. När jag började bli lite bättre behövde jag komma mig ut lite så jag följde med Nike på basket. Jag framkallade även en gammal filmrulle från i början av året. Den 25 november fyllde jag nitton år.

December
I december tittade jag på massor av serier och mysiga filmer. Vi bakade och sålde rosetter på julmarknaden med cheerleadingen. Jag och Emelie klädde granen ihop och sen var de bara att packa väskorna och åka norrut. Vi firade jul i kalix med mormor och morfar. 

No comments:

Post a Comment